18 July 2010

kak nad?? tak best ah..


new year, new chapter, new people, new life, new story,.. new template?;p

Announcement!!!!
Nak gitau ni..Skang dengan rasminya aku da ada buddy..*mcm orang len tade je..'ek eleh' kat diri sendiri;p* To Azea, i'm glad to have you as my 'adik' buddy..:)

Minggu ni agak busy dengan junior..kesibukan terasa since aku nye klas ditugaskan utk settlekan majlis 'Welcoming Junior' ritu..kitorang masak sendiri tuuuu~~ terasa macam kenduri kawen pon ade jugak coz ada event 'rewang-merewang' malam tu..potong bawang sampai keluar air hidung n mata sume..hehe. Tapi memang sangat puas ati lagi2 bila tgk sume makanan dgn licinnya disapu oleh semua yg datang waktu tu..including sandwich vegetarian yang aku buat, sangat pelik camne boleh abes sbb isi die sayur semata2..mcm fear factor je aku rasa kalau nak telan.. :x

Tadi plak ada acara 'lets tenyeh2 tepung kat muka junior'.. bessss :) tapi ramai konpius siapa yang junior coz ktorang plak yang over excited men tepung..ngee. Sepanjang jadi aqaq faci kunun2 nya tadi, macam2 perangai aku tgk..yang paling tak lupa is junior cina 'meluahkan' perasaan dengan menjerit " senior sangat kejam!!" ...speechless sume..mesti budak tu kena buli teruk2 kat stesen yang laen tadi tu (meng-cover stesen sniri..^_^v)

kami yg terlebey excited bermain tepung


wif buddy masing2, buddy saya sgt innocent! hee;p

p/s : to azea..momo kat ats tu la hamster akk yg 'comot+kicik' tu..hehe :)



No comments:

Post a Comment