30 November 2010

chenta dalam hati..


Entri ni bukan pasal lagu band Ungu 'cinta dalam hati' tu tau..so, aku change la word cinta to chenta..hee. Yup, memang hati ni tengah bercintan cintun sorang2..in other word, aku syok sendiri (-_-". Kalau aku tak syok sendiri, mesti dah dapat dah..tapi pihak yang di sana tak ingin kat aku, nak wat camne an, pihak di sana mementingkan wang ringgit semata2...aku da ada duet ribu2 baru nak kat aku..wuuu~

Okey, enuf merepek nad~ Actually skang tengah dalam mood jeles tengok member2 aku punya gamba yang sangat lah cantik bagi aku. Itu semua hasil dari kamera or dslr dia. Aku pun tak tau sejak bila aku minat ngan fotography ni. Tapi aku memang suka tengok pic2 yang orang amik pakai dslr..semart je nampak and ada meaning tersendiri. So, aku memang ada pasang niat la nak memiliki dslr sebijik..*malu2..(tengah sengkek ada hati nak beli)* . Kalau aku merayau kat belog2 orang kan..ramai gak kecoh nak benda ni. Tapi naseb dorang cam aku jela lebey kurang, setakat berangan-angan..hehe. Tapi ramai gak yang ada..untung dorang.. :) (ada bau org jeles la kat cni..hm).

Tapi, honestly la kan, aku bukan tau apa2 sangat pon pasal dslr ni.. Nak je lebih, tapi knowledge pasal benda2 ni harrramm! haha. Kadang2 ada gak ushar pasal dslr and kamera2 best kat tnet..tapi macam la aku paham sangat lak an..so, just tengok function dia sikit2 and harga dia. Harga dia for sure la boleh buat aku pikir ber jam2 untuk beli. So, tunggu aku dapat boypren kayo dulu lah..miahaha;p

"incik dslr...saya admire kamu lah http://www.emocutez.com"

" A picture is worth a thousand words "

Sangat setuju dengan statement tu. Bagi aku, tu la special nya fotografi ni. Lagi2 orang yang pandai capture gamba. Dari benda yang memang tak interesting langsung kat mata kasar, jadi sangat interesting bila da edit2 sket through skill photographer tu. Contoh macam gamba bawah ni.

taken from flickr nuurnoar, skoolmate aku.

benda dia simple je kan? sepit baju kat ampaian.
tapi pic ni sangat capture mata aku..cantik n kreatif!




~ skang just guna photoscape jelah yek..free of charge^^



2 comments:

  1. awaaaak. nur mmg pandai amik gmbr kan? hahaha aku pun selalu stalk album dia ngeh ngeh

    ReplyDelete
  2. yup!!
    jelesss nih!!! ><

    nak duet..mau bli :'(

    ReplyDelete