20 November 2010

Eee..nak picit kau sampai kempis!


kiut kan? kiut kan? ^^ (siapa cakap tak kiut, piat telinga kasi panjang cam rabbit!!)



Angora rabbit, jumpa masa tengah google.
ki..ki..kiut la jugak..tapi boleh salah pandang, nanti ingat benda ni ialah
selonggok kapas atau bantal atau pun kusyen.tak best la;p


Rabbit, rabbit, rabbit..kenapa lah kau kiut sangat? geramnya aku tengok kau tadi..macam-macam rasa ada. Rasa nak picit-picit kau, rasa nak tarik-tarik bulu kau yang gebu tu, rasa nak tarik-tarik telinga kau... (erk, sound scary la plak, cam pesakit mental melepaskan geram kat haiwan..ish2, tak baek nad!).

Memang kalau pergi Pasar Satok tu kan, tempat paling aku suka singgah selepas stall makanan is tempat jual pets tu and paling geram tengok mestilah rabbit2 dia.. paling suka tengok rabbit yang aktif2 tu, yang pemalas asek dok tido je tak suka sangat..pemalas! tapi pemalas-pemalas pun tetap menjadi pojaan hati aku..aaargh comelnye mereke!!http://www.emocutez.com

Kalaulah kat hostel ni boleh bela binatang, da lama da aku beli rabbit tu. Tapi, tak boleh la pulek..Hmm...so, kena tunggu abes study la nampaknye..masa tu baru boleh memberikan kaseh sayang secukupnya kepada mereka (ohh, loving tak aku..hihi;p)


Ni pic rabbit yang aku snap secara curik2 kat kedai uncle tuh..hihi :


feeding time! suka tengok dorang mengunyah, sopan je.
Ngap3~! (okey, tu bunyi rekaan nad..dorang makan senyap tade bunyik)



zoom dekat2..tanpa telinga nampak cam kambing la pulak,hee.



~ nad berazam akan membela rabbit satu hari nati..yeah~!http://www.emocutez.com
nak letak name pe ea kat dorang...hmmm~ *think2*





2 comments: