12 November 2010

exam


nota MSN yang tebal-tebal tu menjerit2 panggil aku soh tengok dorang. Masa ni la kan baru nak bagi kaseh sayang kat mereka..dulu pandang pon tak nak kan nadhttp://www.emocutez.com hihihi.

so,

jom baca notessssss sampai pecah pale otak macam orang kat bawah ni..


bila da bosan baca notessss, hendaklah pergi merayau2 kat internet untuk mereleasekan ketensenan...kalau aku, kalau tak tengok shinchan...tak fesbuk (yg da agak boring)..aku akan bukak youtube tengok...

  • tengok cara orang pakai selendang....
bes tengok dorang lilit2 kat pale dorang..n aku pasan most of them
yang ajar ni besenye ber-spekang abes abesan..cakap nak
slang omputih aje..hoho;p


  • tengok cara orang make up...hihihi..

memang respek cara dorang mekap..kreatip tol..barang2 mekap dorang agak
expensive n not really affordable for student cam aku..tunggulah mase da keje t.heh3.





*okie nad, enough blogging,
sile sambung stadi...http://www.emocutez.com




No comments:

Post a Comment