03 December 2010

ayer liok pahittt!

Agak disgusting kan tajuk entri kali nih. heh2. Tapi tula benda yang aku rasa skang..wuu T_T

Oh, amat tidak menyukai demam! Kalau masa sekolah rendah dulu je suka demam sebab boleh tak datang sekolah ;p

Ketidak stabilan suhu badan aku skang buat aku rasa macam kat puncak gunung Alps je *ok, sgt hyperbola* tapi, memang sejuk la, sampai anak buah aku komplen,
" Maksu niee, badan panas je, camne boleh rasa sejuk plak?? "
Naseb baek aku demam, kalau tak da lama da aku ajar dia pasal body reaction towards infection cam aku blaja kat kelas tuh..hee.

Argh, tak selesa nya. Hm, cepat la baek..cepat la baek..cepat la baek....http://www.emocutez.com






~ sgt merindui mak waktu demam2 camnih...wuu.
mak silelah cepat balik dr mekah.wuu.




No comments:

Post a Comment