19 March 2011

takut dicucuk dan takut mencucuk.itulah saya T_T

finally...sampai jugak hari jumaat. my favourite day.wee ~~


boleh bernafas dengan tenang sket, boleh duduk goyang kaki baca feveret blog, boleh masak makanan yang gempak dari hari lain seperti mi sup *gempak la sangatttt woi ;p*, boleh tido lelame sampai penat, boleh..hm..boleh..hm..boleh..ye, boleh update blog!


minggu yang penat.oh ye, bukan aku sorang yang penat ok, orang lain pun sama, all my klasmate pun lalui benda sama jugak.so, sile jangan perasan bahawa anda sorang sahaja yang penat (-_-"

case study sudah hantar..sangat macam..http://www.emocutez.com
orang lain punye case study semua macam belas2 je page dia.
tapi aku? err..rasanya boleh buat Dr muntah kot baca.
tak sengaja T_T tade niat pon nak belagak cam aku ni professor.
just, terlebey page..
and itulah yang aku kerja keras siang malam cari info.hope ok ^^v

nextweek.another more challenging weeks.
masa dengar madam bagi briefing..rasa nerbes tiba2.
akan buat banyak procedure kat ward after this.
NO escape.
.
.
takley escape ye nad...
.
.
.
ye, takley escape CUCUK ORANG!!
.
.
waaaarghhh~!!
http://www.emocutez.com
.
.
http://www.emocutez.com

kang patient relax..cool, tapi aku yanghttp://www.emocutez.com huu.

Ya Allah, permudahkanlah.

"cucuk tangan patung boley la ko tunjuk handal..try la tangan real.heh!"




with akhmar, she is my first patient in history! syg kema lebey r camni.hihi.

sangat ber-tenkiu kat kema sebab merelakan diri dia di inject oleh aku yang gelabah tak tentu hala ni (-_-".

hasil dia?
..
.
4 kali cucuk, semua FAILED!! haha.

wuu..darah kema merajuk ngan aku kot, taknak keluar. AND..ye, aku, telah sebabkan tangan kema lebam and saket sampai skang.waa..kijam nye aku! T_T
then , carik mangsa lain untuk di inject, and next victim is Ona,hee.
dengan semangat berkobar2 dan konfiden yang da up sket,
just with one injection, darah keluar..ho-yeah!

hope nextime dapat buat kat patient dengan betul n safe.Ya Allah, guide my steps!





4 comments:

  1. tak ape..kompiden je..alief time buat bnda ni mula2 tgn terketar2...sampai pakcik tegur suruh relax2..hhuhu..lepas buat,,wahh..best...kena pandai cari salur darah tu..k..good luck..

    ReplyDelete
  2. perh.. kalu hang tukang cucuk aku nanti, sah2 aku lari. hahaha

    ReplyDelete
  3. alief : ntah, takot dorang rse saket..wuu..

    nub : hahaha..meh r bg tgn, bg nad praktis byk2;p

    ReplyDelete
  4. mak aih..takut la nk p cucuk kat ang..hahahaha..btw 1 2 3 lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

    ReplyDelete