15 April 2011

birthday :)


-short update (1.50am)-

tadi berpeluang tengok caesarean operation.
sangat kagum.subhanAllah.
perasaan tengok depan mata dengan tengok kat tv tu sangatlah berbeza.
terdiam.rasa happy giler dengar baby tu menangis.
rasa nak melompat..*ok, memang over*
tengok perubahan warna kulit baby tu dari pucat lesi and transform to kemerahan sangatlah best dan menakjubkan.
terus rasa nak ada satu..aha. *heip2!! kahwin dulu ;p*
birthday baby2 tu is 14hb april 2011.
tiba2 rasa sangat special tarikh ni..hee.
semoga baby2 tu sihat, jadi manusia yang baek and dapat bahagiakan orang tua dia..ingat senang ke mak dorang nak give birth dorang..terpaksa belah2 perut..aku tengok pon seksaaa..
lepas ni, hope dapat tengok orang bersalin cara normal plak.
tu cara mak aku lahirkan aku.
nanti lepas tengok, mesti perasaan "sayang mak saya" akan jadi semakin dalam..heh2.
tapi skang pun sayaang je.
ailebiyu mak ^^
ok, nad sile tido sekarang.


semoga anak aku comel camni.hari2 aku gigit pipi dorang.aha;p





1 comment: