25 August 2011

bila mata buntang

harini rasa macam jadi surirumah terberjaya di dunia..*hiperbola*

oh, harini jugak terasa macam manusia terbusuk didunia sehingga ada lalat berani nak hinggap kat aku.itu penghinaan yang teramat besar okeh.tahulah aku mandi pagi pukul 4,huh..*sedih*

Alhamdulillah, kerja mengecat dapur sudah setel~! penat tangan mengecat dan penat telinga dengar mak membebel tengok dapur dia punah ranah..hihihi.

perangai aku pulak, bila badan dah penat giler2 waktu siang..malam kemain lagi susah nak tido..eeeesshh.

so, ter-update la belog dan ter-tukar la header blog..

pasal header tu, sebenarnya dah bosan tengok muka besa gedabak aku tu tiap kali bukak blog.aha. *kalau tuan dia pun da bosan apatahhh lagi orang lain an T_T*

atleast bila tengok muka chibi yang kiut-miut tu takdelah rasa nak lempang seribu kali.hee. I love chibi maruko chan *lepas shinchan n spongebob;p


stop merepek-ing.kul satu kena tdo,nati monster tangkap.aum.







3 comments: