01 October 2011

rasa nak membela

..bukan membela hantu atau jin..bukan2~


rasa nak membela sesuatu yang hidup, senang nak jaga, tak banyak cekadak, tak merayau2, tak mengeluarkan sisa buangan yang busuk lagi menghangitkan, makan makanan yang affordable untuk aku beli, yang comel dan sedap mata memandang, yang boleh aku tengok sambil tersenyum2 seorang diri (heh!), yang mempunyai jangka hayat yang panjang jika diizinkan Allah, taknak yang cepat mati, nanti aku sedih ;p


memang sangat tak sabar untuk mempunyai kamu wahai...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


ikan yang comel!

tak kesah la ikan ape, janji memenuhi criteria di atas..hehe.

tak tau nape pilih ikan as favourite pet, nak kata suka makan ikan tak la jugak~ (-_-" ni mesti sebab ter-expose dengan minat abang2 aku thadap hewan ni dari aku kecik lagi.

tiba2 bersemangat waja nak membela ikan. apehal ntah. adakah ni bukti yang aku memang tengah lonely sampai nak ada ikan jadi penghibur time suka dan duka? kui3~! merepek.full stop.

oh, mungkin kaseh sayang dah terlebih2 kat diri aku skang ni.so, meh aku curahkan kaseh sayang extra aku ni kat bakal ikan comel itu ;p





wah, tak sabar nak pergi beli!







1 comment:

  1. haha, nnt kalau ko dah ada ikan, kot one day dia ilang, maknanya masuk perut aku lah tu, x perut aku perut kucing ^_^!!

    ReplyDelete