04 January 2012

weeee...weeee~

tiba-tiba berperasaan begini..








perasaan yang heaven :) aww...~


tapi..







takde la selamanya aku nak macam ni kann, 






tu dah jadi FOREVER ALONE plak (-_-"
taknak! taknak! 
say no to ANDARTU. heee.




At least for NOW. (jangan cakap besar, nanti jadi lain.aha! heyppp, tak boleh, tak boleh. teguhkan hati wahai Nad ;p)
keep your heart closer ok? :)

 Thank you Allah. Aku bagi hati aku kat Dia untuk Dia simpan. Sebab aku tahu bila tiba masa yang sesuai Allah akan beri hati aku kat orang yang paling layak. Dia Maha Mengetahui kan :)


Takdelah single sangat. I have a loooott of friends yang best2 (bukan girls saja, kawan boys juga adalah kawan yang awesome! ^^). and of course my family yang super duper awesome :)



i'm single. i'm okay.
dia ni pelik sebab tu single.hehe! ;p



-Esok bermulalah hari exam. Walaupun paper BM je pon. Aku cuak gile macam hape. 

wuarghhh, nak balik seremban T_T







4 comments: