12 February 2012

dating



Harini dating. Bila jalan, ada yang pandang2, jeles ler tuuu...baju ktorang sedondon purple hitam ;p

Bila dia lambat jalan, aku pimpin kasi speed bagi laju..kejam sungguh..sukati apply konsep 'kaki mu kaki ku jua'..muehehe.


introducing my teman dating..thanks teman sampai lenguh2 kaki jalan and naik turun tangga dengan kepayahan (tanda dah tak larat nak jalan..hee)



Mak saya. Dari sisi tepi (bagi misteri2 sket..).Ade orang cakap muka aku ni fotostat mak aku.
Mungkin.. :)


Neway, aku memang terseksa dengan sikap aku yang susah gilaaaa nak pilih barang..dua jam dalam MPH yang ada melambak-lambak buku tu hanya berjaya buat aku beli sebuah buku jeee...waarghhh...*hantuk pale kat dinding*

Bukan kat buku saja..tapi semua benda kot... T_T

Ok, mahu tidur. Esok,  berjalan lagi tapi untuk urus hal tak suke. Nite~







4 comments: