13 March 2012

tiny thoughts #2

Kadang-kadang hati ni macam lalang..kejap macam ni kejap macam tu.

kejap mahu pergi, kejap mahu diam.


apa lagi kau mahu wahai hati. cukup2 la tu T_T


aku percaya pada prinsip 'kalau sayang, lepaskan..jika sesuatu itu memang tercipta untuk kita. sejauh mana terpisah tetap juga bersama. Jika tidak, maka tidaklah'. Allah dah rancang sebaik2 kisah untuk kita kan.

kadang-kadang terasa diri sendiri yang sengaja membina tembok kebal yang tak lut oleh sesiapa pun dalam hati ni. sampai bila pun tak tahu.






Ya Allah. kenapa sedih? 





1 comment: