16 December 2012

Ada Mu :)





Merenung ke luar jendela
Melihat kebesaranNya
Mensyukuri segala nikmat
Yang dikurniaNya di dunia
Kau berikan ku kekuatan
Untuk berpegang pada jalan
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu Tuhan
Kerna Kau yang satu
Yang setia bersamaku
Di kala ku jatuh ku bangkit kerna Mu
Ku tahu ku adaMu di sisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu
Ku tahu ku adaMu


nice song. lagu yang tenangkan jiwa aku. yang ingatkan aku yang Allah sentiasa bersama aku. 




Saat aku hampir terjatuh. Dia sedarkan. Sebab bila aku sudah terjatuh, aku akan terus terbuai dengan rasa dan perasaan. Dalam hati tu, masih ada dia. Dan sebab tu, hati ni akan terus tertutup, tertutup dan tertutup. 
Menjadi pengganti untuk dia. Aku tak mampu. Redha. Allah tahu yang terbaik. *sigh*

No comments:

Post a Comment