20 October 2013

tiny thought #12

Assalammualaikum.


Pernah rasa satu feeling pelik dimana kita sendiri tak dapat describe.
Eh, ni bukan pasal jatuh cinta dengan sesiapa. Bukan.

Macam satu bekas yang dah nak penuh dengan sesuatu.
Pada satu tahap bekas tu dah nak penuh. Ia kosong balik.
Kosong sangat-sangat.
Kemudian kau buat tak tahu. Anggap tak ada apa-apa.
Tapi masih wujud rasa pelik tu lagi.
Instinct apakah.

Mungkin petunjuk. Suruh kau hindar dari punca segala perasaan pelik nih.
Mungkin.
Taknak rasa macam dulu lagi. Teruk.

Ya Allah, jika baik untuk aku, dekatkan lah. Jika tidak, jauhkan lah sejauh-jauhnya.
Amin.





No comments:

Post a Comment